Livrare si Retur
Informatii Livrare
Pentru produsele aflate în stoc comenzile se livrează în 24 ore - maxim 48 (excepţie sâmbătă şi duminică şi zilele de sărbători legale). Acest interval de timp nu este garantat şi pot exista situaţii în care comanda va ajunge la dvs după 48 ore. Nu garantăm un timp minim de livrare, acest lucru depinde exclusiv de curier.
Pentru produsele care nu se află în stoc sau pentru situaţiile în care un produs apare disponibil spre comandă pe site dar nu este disponibil în stocul fizic al magazinului livrarea poate dura până la 2 săptămâni. Vi se va trimite o înştiinţare în acest sens pe email sau veţi fi contactat telefonic.
Comenzile se livrează prin curier rapid (Fan Courier, DHL, TNT, GLS, DPD). Livrarea se va efectua la adresa specificată de dvs în formularul de comandă, agenţii firmelor de curierat vor livra produsele la dvs. acasă.
LIVRARILE se fac doar pe teritoriul Romaniei.
Politica de Retur
NU trimiteţi produse de retur decât după ce aţi trimis un email la adresa office@euro-lift.ro sa ne informati despre acesta, optional puteti completa si formularul de retur aici, dar NU este obligatoriu.
Coletele cu plata Ramburs nu vor fi primite fără nicio excepţie.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille calendaristice de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului .
Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, coletele trimise prin POSTA ROMANA vor fi ridicate doar daca vor fi livrate la sediul nostru, daca primim aviz cu ridicare din sediul postal de care apartinem nu vor fi ridicate. Coletele trimise prin curier rapid se livreaza la punctul de lucru. Coletele nu se returneaza cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat ( cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc. Daca produsul prezinta urme de uzura dar poate fi recomercializat, va fi retinuta 15% din contravaloarea acestuia pentru a putea fi ulterior recomercializat ca si produs reambalat/folosit.
Produsele comercializate ca si reambalat/folosit/resigilat nu mai pot fi returnate, numai in situatia in care acestea prezinta defecte de functionalitate/conformitate in primele 14 zile, dupa acest termen vor fi acceptate doar pentru efectuarea garantiei in caz de defectare. Ele sunt comercializate cu un discount suplimentar spre deosebire de cele noi, si se aduc la cunostinta toate aspectele referitoare la gradul de uzura a produselor catre viitorii clienti.
Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne instiinteze telefonic sau pe mail la office@euro-lift.ro, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Retururile după 14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile se referă la perioada de timp scursă între momentul primirii produsului de către client şi solicitarea de retur în care se solicită înlocuirea/rambursarea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea lacunoştinţă a solicitării, comunicarea numărului de retur, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu seadaugă la perioada maximă iniţială de 14 zile, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul şi a primi acceptul din partea noastră.
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepţionarea coletului.
Dacă returnaţi vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată iniţial de dumneavoastră, cu excepţia taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicaţi coordonatele dumneavoastră bancare (cod IBAN).
Pentru a adăuga datele bancare chiar dumneavoastră în formularul de retur completaţi numărul de cont IBAN în care doriţi rambursarea. În caz că nu aţi completat numărul de cont acesta va fisolicitat în scris într-un email sau telefonic după primirea returului expediat de dumneavoastră la depozitul nostru.
Costurile de transport NU sunt suportate de către euro-lift.ro.
Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile din momentul în care am recepţionat produsul în service şi aţi furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor .
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
1. Numele pe care s-a făcut comandă.
2. Numărul comenzii
3. Numărul de retur (numărul comunicat pe mail în momentul completării formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier vă rugăm să completaţi pe scrisoarea de transport (AWB) numărul de retur .
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
a. Produsul a fost adus pe "comandă specială" - Precomanda, produse care nu se afla in stoc propriu (COMANDĂ SPECIALĂ este definită că fiind lista de produse comandată de către Beneficiar şi care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans integral, în termenii agreaţi de părţi. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.)
b. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în SCRIS (nu telefonic) la adresa office@euro-lift.ro a SC EUROLIFT PARTS SRL în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scrisă trimisă la office@euro-lift.ro trebuie însoţită de dovezi ale constatării defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se referă la perioada de timp scursă între momentul constatării defectului de către client şi trimiterea emailului în carese solicită înlocuirea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţă a solicitării, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor poate dura mai mult decât perioadaspecificată însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 48 ore, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Nu se acceptă returul produselor pentru accesorii lipsă sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului. Pentru această categorie de produse contravaloarea se returnează doar înurmătoarele condiţii:
- produsul se defectează în perioada de garanţie prevăzută;
- defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
- produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar."
De reţinut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).